teropong

05 April 2010

MSSD Batu Pahat

Rezeki aku semakin melimpah kerana telah dipilih untuk mewakili pasukan olahraga Bagan(atau kini yang dikenali sebagai Semerah).Kejohanan Mssd Batu Pahat telah diadakan di Stadium Batu Pahat.Aku bermain di dalam acara favourite aku iaitu 80m lari berpagar.Tapi sayangnya nasib x menyebelahi aku.Ketika aku bertanding aku mungkin mendapat no 3 atau 4,peluang untuk aku masuk ke peringkat final semakin tipis kerana peserta dipilih memasuki final berdasarkan catatan masa.Apakan daya kita hanya mampu merancang hanya tuhan menentukan.Aku x terpilih memasuki final tetapi peserta kedua berjaya memasuki final tapi sayangnya dia tidak menggunakan peluang sebaik-baiknya,dia x menang.Walaupun aku x menang tetapi aku berjaya mengharumkan nama sekolahku.Alhamdulillah,aku berjaya sampai ke peringkat ini.Ini adalah langkah kanan bagiku.

No comments:

Post a Comment