teropong

10 May 2010

Kriket Bawah 12 Batu Pahat

Sebelum ni aku ada cerita pasal aku terpilih masuk team batu pahat.Kejohanan ni diadakan di Mersing.Team aku bermain di SMK FAI CHEE.First game batu pahat vs kota tinggi,batu pahat menang dengan mudah.Second game batu pahat vs mersing,batu pahat menang dengan sangat mudah,tapi aku tak main game ni.Semi final,batu pahat vs muar,batu pahat menang dengan sukar.Final,batu pahat vs mersing,game ni aku dah jangka game ni mudah sebab batu pahat dah pernah lawan mersing di peringkat kumpulan,batu pahat menang dengan mudah.Untuk makluman,tahun lepas batu pahat juara dan tahun ini batu pahat sekali lagi mengekalkan kejuaraan.Senarai pemain yang terpilih untuk bermain untuk pasukan JOHOR ialah:

1)Muhd Nor Arif Bin Rusdan (Semerah)
2)Muhd Zubair Bin Abd Wahid (Semerah)
3)Aiman Naqib Bin Muhd Rahim (Semerah)
4)Fakri (Pintas Puding)
5)Shafiq (Ayer Hitam)

No comments:

Post a Comment