teropong

09 February 2011

dah nak pindah makin best pulak kat kelas..

Macam mane ni.. da nak pindah, makin best pulak kat dalam kelas. Rase macam taknak pindah pulak.. hehehe. Hari ni aku dapat 2 present dari kawan, pompuan pulak tu. Sorang tu bagi jam, lagi sorang bagi music box. Love2 gitu. haha. Berita aku nak pindah dah tersebar sampai budak 1 C pon boleh tau yang aku nak pindah. Tadi masa matapelajaran sejarah, cikgunya cikgu kelas aku, dia boleh cakap kat dalam kelas 'siape yang belum bagi surat kat zan, bagi esok' memang best la sejak2 aku nak pindah ni. Asyik bergelak je dengan kengkawan. Esok hari last aku kat sekolah. Nanti aku bagi report pasal hari last kat sekolah. Aku jangkakan dapat 3 present dan berlambak surat. haha
Dah la, aku nak tido..

Happy always..

No comments:

Post a Comment